Jumat, 19 Juli 2013

Основна школа

Основна школа - била раније назив за јавно финансираним школама у Великој Британији [цитат потребан] рооматес обезбедио основне стандарде образовања за радничка класа деца узраста од пет до 14 година, матурски године у то време. Они су такође били познати као индустријских школама.
Основне школе су основане да би радничка класа деца добију основну обуку и коришћење инструкција. Они обезбедио ограничену наставни план и програм са акцентом на читању, писању и аритметика (три Рс). Школе раде на "редарски" систему, при чему један наставник надгледа велику класу уз помоћ тим посматрача, који су веома често старији ученици. Основна школа су плаћени по резултатима. Њихови ученици су се очекује да постигне прецизне стандарде за читање, писање и аритметика, као што су читање кратак пасус у новинама, писање из диктата, а ради се суме и фракције [2].
Пре 1944 око 80 одсто школске популације похађали основне школе до 14 година старости. Остатак преноси или у средњу школу или млађи Техничка школа са 11 година. Школски систем је промењен увођењем о образовању 1944. Образовање је реструктуирана у три прогресивне етапе рооматес су познати као основно образовање, средње образовање и даље образовање. [3]
У Великој Британији, школа у којима основно образовање су сада познати као основних школа. Они углавном брину за децу узраста од четири до једанаест (пријем године, шест или у Северној Ирској и Шкотској П1 до П7). Често основне школе су подељене у дечјим школама за децу од четири до седам и млађи школа за узраста од седам до 11 година. У (смањује) мањине областима у којима постоји "три нивоа" систем, деца иду у школу или ниже "прва школа" до око 9, затим средње школе до око 13, затим горњи школи, на тим местима, рок "Основна школа" се обично не користи.
САД [едит]

Главни чланак: Образовање у Сједињеним Америчким Државама


Основна школа у Кентакију, 1946
У Сједињеним Америчким Државама, орган за регулисање образовања Живи уставно са појединачним државама. Директном надлежношћу америчког Конгреса и савезне америчко Министарство образовања је у суштини ограничена на уређивање и примену Савезног уставног права. Велики индиректне власт врши преко Савезног финансирање националних програма и дотации, али не постоји обавеза на било које државе да прихвате ова средства, а америчка влада може предложити другачије, али не спроводе националне циљеве, циљеве и стандарде, рооматес углавном леже ван њених надлежност.
Ипак, образовање је имао релативно конзистентан развој широм Сједињених Америчких Држава. Све државе које су историјски је направио разлику између два жанровима К-12 образовања и три жанровима К-12 школе. Жанрова образовања су примарни и секундарни, а школе су жанрови су основна школа, средња школа или основној, средњој школи и (историјски, "виши" средње школе како би се разликовало од јуниорске школе).
Основно образовање (или "ОШ" значење "основно образовање") и даље има тенденцију да се фокусира на основне академске вештине учења и социјализације деце, увођење широког спектра знања, вештина и понашања прилагођавања које су им потребне за успех у животу - и, посебно, у средњој школи. Средње образовање или средњу школу је увек фокусирана на припремању адолесцентима за високо образовање и / или за каријеру у индустрији, трговина или професијама које не захтевају академски степен.
Основна школа је увек била главна тачка испоруке за основно образовање, и (старији) гимназија је увек био централна тачка средњег образовања. Првобитно, основна школа је била синоним за основно образовање, узимајући децу из вртића до 8. разреда, а школа је била потпуно коегзистира са високим школским оценама 9-12. Овај систем је био норма у Америци док у годинама после Другог светског рата, јер већина деце у већем делу онога што се тада углавном рурална САД могао да иде даље од 8 разреда. Чак и када су високе школе су биле на располагању, нису били доступни често.
Како становника растао и постајао све градски и приградски уместо рурални, једнособан љколу уступио Вишесобни сколи, рооматес Постао више школе. Ово произвела трећи жанр школе - средње школе - који је дизајниран да обезбеди прелазну Припрема из основне школе у ​​средњу школу, Тако служи као мост између основне школе и средње школе. Основне школе обично раде разреди вртић до 6, млађи средњошколац, често налази у истој згради као виши средње школе, затим прекривен разреди 7 до 9, а виши разред средње школе раде 10 до 12. У исто време, 9. разред означио почетак средње школе у ​​циљу ГПА обрачуна.
То је типичан у том периоду за државних ресора образовања да потврди (у Калифорнији, "Увјерење") наставника да раде у било основног и средњег образовања. Основна школа сертификат квалификован носиоцу да предају било који предмет у разредима К до 8, и његове / њене главне и споредне субјекти у 9. разреду. Средња школа сертификат квалификован носиоцу да предају било који предмет у разредима 7 и 8, и његове / њене главне и споредне теме у разредима 9 до 12. Одређени предмети, као што су музика, уметност, физичко и специјалног образовања су или могу бити додељена у К кроз 12 наставних уверења.
До касних 1960-их, линије транзиције између основног и средњег образовања почео да се замагли, а млађи средњошколац почео да се замењује средње школе. Ова промена обично видела премештање 9. разреду на (старији) средње школе, са 6. разреду премештен у средње школе са оценама 7 и 8. Наредним деценијама у многим државама такође су видели поравнање наставника сертификације, са 6. разреду често сада укључени на секундарном наставе сертификата. Тако, док је у 20. веку амерички образовање започето у основној школи на завршни разред 8., 21. век почиње амерички основна школа дораде у 5. разреду у многим јурисдикцијама.
Ипак, стари системи не истрају у многим јурисдикцијама. Док су они у мањини данас, још увек постоје школским окрузима рооматес, уместо прихватањем "занатску школу", и даље праве разлику између млађих и старијих средњошколаца. Дакле, може бити или средње школе 9-12, рооматес је најчешћи, или 10-12.
Трансформација основног образовања је евидентна. Са сталном, стабилан раст у различитости у целој земљи Добродошли на Тхундербирд основних школа, образовни приступ наставника мора прилагодити. Док студенти из 21. века су основне класе у основној школи (Социал Студиес, Наука, Језик уметности итд.), Многе школе данас мењају своје програме и укључује часове као што су образовање мандарински кинески. Иако уобичајене образовне класе су још увек у пракси, другачији приступ се састао од стране администратора и наставника, како би се ефикасно учи све ученике, и држати се са друштву мења и развија.
sekolah tpa | Buku Administrasi Sekolah | Administrasi Madrasah | ukg online

Tidak ada komentar:

Posting Komentar