Jumat, 19 Juli 2013

Școală elementară

Școală elementară - a fost anterior numele dat la școli finanțate din fonduri publice din Marea Britanie [necesită citare] roomates oferit un standard de bază de educație pentru clasei muncitoare copii cu vârste de la cinci la 14, de absolvire a școlii vârsta la timp. Ele au fost, de asemenea, cunoscut sub numele de școli industriale.
Școli elementare au fost înființate pentru a permite copiilor din clasa muncitoare pentru a primi manual de formare și de instrucțiuni elementare. Ei au oferit un curriculum restrânsă, cu accent pe cititul, scrisul și aritmetica (trei Rs). Școlile operat pe un sistem de "monitorial", prin care un profesor supravegheat de o clasă mare, cu ajutorul unei echipe de monitori, care au fost destul de des elevii mai mari. Profesori de școală elementară au fost plătite de rezultate. Elevii au fost de așteptat să atingă standarde precise în materie de citit, scris și aritmetică, cum ar fi citit un scurt paragraf într-un ziar, scris de dictare, și de lucru în sume și fracțiunile. [2]
Înainte de 1944 aproximativ 80 la sută din populația școlară a participat la școli elementare până la vârsta de 14 ani. Restul transferate fie la liceu sau școală tehnică junior la vârsta de 11 ani. Sistemul școlar a fost schimbat odată cu introducerea Legii Educației 1944. Educația a fost restructurat în trei etape roomates progresive au fost cunoscut sub numele de învățământul primar, învățământul secundar și educația permanentă. [3]
În Marea Britanie, școlile care oferă învățământ primar sunt acum cunoscute ca și școlile primare. Ei satisface, în general, pentru copii cu vârste cuprinse patru-unsprezece (recepției la șase ani sau în Irlanda de Nord și Scoția P1 la P7). Deseori, școlile primare sunt împărțite în școli pentru sugari pentru copii patru la șapte și școli juniori de varsta sapte la 11. În minoritate (diminuarea) din zonele în care există un sistem de "trei nivele", copiii merg la școală sau mai mici ", prima școală" până la 9, apoi scoala de mijloc până la 13, apoi școala superioară, în aceste locuri, termenul de "școala primară" nu este folosit de obicei.
Statele Unite ale Americii [edit]

Articol principal: Educația în Statele Unite ale Americii


Școală elementară din Kentucky, 1946
În Statele Unite, autoritatea de a reglementa educația locuiește constituțional cu state individuale. Autoritatea directă a Congresului SUA și federale Departamentul american al Educației se limitează, în esență la reglementarea și aplicarea drepturilor constituționale federale. Mare autoritate indirectă este exercitată prin finanțarea federală a programelor naționale și subvenții globale, dar nu există nicio obligație pe orice stat de a accepta aceste fonduri, iar guvernul SUA altfel poate propune, dar nu impune obiective naționale, obiectivele și standardele, roomates general, se află dincolo de jurisdicție.
Cu toate acestea, educația a avut o evoluție relativ constantă pe tot parcursul Statele Unite. Toate statele au făcut istoric o distincție între două genuri de K-12 educație și trei genuri de K-12 școală. Genurile de educație sunt primar și secundar, precum și genuri de școală sunt școala primară, gimnaziu sau liceu, și liceu (istoric, "senior" de liceu pentru a se distinge de la școala de juniori).
Învățământul primar (sau "scoala primara" sensul "învățământul primar") încă tinde să se concentreze asupra învățării academice de bază și abilități de socializare, introducerea copii la o gamă largă de cunoștințe, aptitudini și comportament de ajustare au nevoie pentru a reuși în viață - și, în special, în liceu. Studii medii sau școală secundară a fost întotdeauna axat pe pregătirea adolescenților pentru învățământul superior sau / și pentru o carieră în industrii, meserii sau profesii care nu necesită un grad academic.
Școala elementară a fost întotdeauna principalul punct de livrare pentru învățământul primar, și liceu (senior) a fost întotdeauna punctul focal al învățământului secundar. Inițial, scoala elementara a fost sinonim cu studii primare, luând copii de la gradinita pana in clasa 8, și gimnazial a fost în întregime coextensive cu clasele de liceu 9-12. Acest sistem a fost norma în America de până la ani de după primul război mondial, că cei mai mulți copii în cea mai mare parte din ceea ce a fost atunci cea mai mare parte din mediul rural Statele Unite ar putea merge mai departe decât gradul 8. Chiar și atunci când liceele au fost disponibile, acestea nu erau adesea accesibile.
Pe măsură ce populația a crescut și a devenit din ce în ce urbane și suburbane în loc de rural, școală cu o singură cameră a dat drumul la școală multi-cameră, roomates devenit mai multe școli. Acest lucru a produs de-al treilea gen de scoala - liceu - care a fost proiectat pentru a asigura pregătirea de tranziție de la școala primară la școala secundară, astfel servind ca o punte de legătură între școala primară și liceul. Școli elementare operat de obicei clasele gradinita, prin 6, liceu, de multe ori găzduit în aceeași clădire ca și liceeni, acoperit apoi clasele 7 la 9, și liceeni operat clasele 10, prin 12. În același timp, clasa a 9-a marcat începutul de liceu cu scopul de a Calculul notei.
Acesta a fost tipic în această perioadă pentru departamentele de stat de învățământ pentru a certifica (în California, "acreditare") profesorilor să lucreze fie în învățământul primar sau secundar. Un certificat Scoala primara calificat titularului de a preda orice subiect în clasele K prin 8, și / subiectele sale majore și minore în clasa 9. Un certificat Liceul calificat titularului de a preda orice subiect în clasele 7 și 8, și / subiectele sale majore și minore din clasele 9, prin 12. Anumite subiecte, cum ar fi muzica, arta, fizica, iar învățământul special au fost sau ar putea fi conferită ca K prin 12 Certificate de predare.
De la sfârșitul anilor 1960, liniile de tranziție între învățământul primar și secundar început să se estompeze, iar liceu a început să se înlocuiește cu scoala de mijloc. Această schimbare a văzut de obicei schimbare de clasa a 9-a de liceu (senior), cu gradul 6 mutat la școala cu clasele 7 și 8. Deceniile ce au urmat, în multe state s-au văzut, de asemenea, realinierea de certificare profesor, cu clasa a 6 frecvent acum inclus pe certificatul de predare secundar. Astfel, în timp ce educația americană a secolului 20 a început cu școala elementară de finisare la clasa 8, secolul 21 începe cu școala americană de finisare la gradul 5, în mai multe jurisdicții.
Cu toate acestea, sistemele mai vechi se persistă în mai multe jurisdicții. În timp ce ei sunt în minoritate în prezent, există încă districte roomates școlare, în loc de a adopta "gimnaziu", încă distinge între juniori si seniori licee. Astfel, liceele pot fi 9-12, roomates este cel mai frecvent, sau 10-12.
Transformarea de educație elementară este evident. Cu o creștere constantă, de echilibru în diversitate în întreaga țară Bine ati venit la Thunderbird școli elementare, abordarea educațională a cadrelor didactice trebuie să se adapteze. În timp ce studenții de colegiu ale secolului 21 a luat cursuri de bază în școala elementară (studii sociale, știință, arte lingvistice, etc.), Multe școli de astăzi se schimbă programele lor și care încorporează categorii, cum ar fi educația chineza mandarină. Chiar dacă clasele de învățământ obișnuite sunt încă în practică, o abordare diferită este îndeplinită de către administratori și profesori, în scopul de a preda în mod eficient toți elevii, și ține pasul cu o societate în schimbare și în evoluție.
sekolah tpa | Buku Administrasi Sekolah | Administrasi Madrasah | ukg online

Tidak ada komentar:

Posting Komentar