Jumat, 19 Juli 2013

Szkoła podstawowa

Szkoła podstawowa - dawniej nazwa nadana szkołach finansowanych ze środków publicznych w Wielkiej Brytanii [potrzebne źródło] roomates dostarczonych podstawowy poziom wykształcenia do pracy dzieci w wieku od pięciu do klasy 14, ukończenia szkoły w czasie. Są również znane jako przemysłowych szkołach.
Szkół podstawowych zostały utworzone w celu umożliwienia pracy dzieci klasy otrzymywać podręcznika szkoleniowego i podstawowe instrukcje. Zapewnili ograniczony program nauczania z naciskiem na czytanie, pisanie i arytmetyka (trzy Rs). Szkoły działa na "monitorial" systemu, gdzie jeden nauczyciel nadzoruje dużą klasę z pomocy zespołu monitorów, którzy dość często starsi uczniowie. Nauczyciele szkół płacili wyników. Ich źrenice były oczekiwane w celu uzyskania precyzyjnej normy w zakresie czytania, pisania i liczenia, takich jak czytanie krótki akapit w gazecie, piśmie z dyktanda, a obecnie pracuje kwot i frakcje. [2]
Przed 1944 około 80 procent populacji uczniów szkół podstawowych wzięło udział aż do 14 roku życia. Reszta przeniesiona do gimnazjum lub szkoły technicznej młodzieży w wieku 11 lat. System szkolny został zmieniony z wprowadzeniem Education Act 1944. Edukacja został przebudowany w trzech kolejnych etapach roomates były znane jako szkolnictwa podstawowego, szkolnictwa średniego i dalszego kształcenia. [3]
W Wielkiej Brytanii, szkoły oferujące wykształcenie podstawowe są obecnie znane jako szkół podstawowych. Oni zazwyczaj zaspokoić dla dzieci w wieku od 10:56 (czynna do roku sześć lub w Irlandii Północnej i Szkocji P1 do P7). Często szkoły podstawowe są podzielone szkół dla niemowląt dla dzieci od 06:56 i szkół juniorów do wieku siedmiu do 11. W (malejących) mniejszości obszarach, gdzie istnieje "three-tier" system, dzieci chodzą do szkoły lub niższym "pierwszej szkoły" do około 9, potem gimnazjum, aż o 13, a następnie szkoły górnej, w tych miejscach, termin "szkoła podstawowa" nie jest zwykle używany.
Stany Zjednoczone [edit]

Główny artykuł: Edukacja w Stanach Zjednoczonych


Szkoła podstawowa w Kentucky, 1946
W Stanach Zjednoczonych, uprawnienia do regulowania edukacji Mieszka konstytucyjnie z poszczególnych państw. Bezpośredni organ Kongresu USA i amerykańskiego federalnego Departamentu Edukacji jest zasadniczo ograniczone do regulacji i egzekwowania praw konstytucyjnych federalnych. Świetne wykonywana jest władza pośrednia poprzez funduszy federalnych programów krajowych i grantów blokowych, ale nie ma obowiązku na każdym stanie zaakceptować te środki, a rząd USA w przeciwnym razie może zaproponować, ale nie życie krajowe cele, cele i standardy, roomates ogół leżą poza jego jurysdykcja.
Niemniej jednak edukacja była stosunkowo spójny rozwój w całych Stanach Zjednoczonych. Wszystkie państwa, które w przeszłości dokonał rozróżnienia między dwoma gatunkami edukacji K-12 i trzech gatunków K-12 szkoły. Te gatunki edukacji są pierwotne i wtórne, a gatunki szkoły są szkoły podstawowej, gimnazjum lub liceum i gimnazjum (historycznie, "senior" high school, aby odróżnić je od gimnazjum).
Szkoły podstawowe (lub "szkoła podstawowa", czyli "edukacja") nadal koncentruje się na podstawowych umiejętności uczenia się i akademickim socjalizacji, wprowadzenie dzieci w szerokim zakresie regulacji wiedzy, umiejętności i zachowań, których potrzebują, aby odnieść sukces w życiu - i, w szczególności, w szkole średniej. Wykształcenie średnie lub średnie zawsze koncentrowała się na przygotowaniu młodzieży do szkolnictwa wyższego i / lub do pracy w przemyśle, handlu lub zawodów, które nie wymagają stopnia akademickiego.
Szkoła była zawsze głównym punktem dostawy dla szkoły podstawowej, oraz (senior) liceum było zawsze punktem szkoły średniej. Początkowo szkoła podstawowa była równoznaczna z wykształceniem podstawowym, biorąc dzieci z przedszkola do klasy 8, a średnie był całkowicie pokrywają się z wysokich klas szkolnych 9-12. Ten system był normą w Ameryce, aż po lata po I wojnie światowej, gdyż większość dzieci w większości części ówczesnej głównie wiejskich Stany Zjednoczone mogą iść dalej niż klasy 8. Nawet wtedy, gdy szkoły wyższe nie były dostępne, nie były one często dostępne.
Ponieważ populacja rosła i stawała się coraz bardziej miejski i podmiejski, a nie wiejskiej, jeden pokój schoolhouse ustąpiła szkolnego multi-room, roomates Stał kilka szkół. Ten wyprodukowany trzeci gatunek szkoły - Gimnazjum - który został zaprojektowany, aby zapewnić przygotowanie przejściowy od szkoły podstawowej do szkoły średniej, zatem służyć jako pomost pomiędzy szkoły podstawowej i liceum. Szkoły podstawowe zwykle obsługiwane przedszkola klas do 6, gimnazjum, często mieści się w tym samym budynku jako starszy liceum, a następnie pokryte klasy 7 do 9 oraz liceum działa stopnie od 10 do 12. W tym samym czasie, klasa 9 zapoczątkowało liceum dla celów obliczania GPA.
To było typowe dla tego okresu dla służb państwowych edukacji do poświadczenia (w Kalifornii, "referencje") nauczycieli do pracy w obu szkołach podstawowych i średnich. Certyfikat Szkoła Podstawowa zakwalifikowane uchwyt do nauczania każdego przedmiotu w klasach K przez 8, a jego / jej większe i mniejsze przedmioty w klasie 9. Maturę zakwalifikowane uchwyt do nauczania każdego przedmiotu w klasach 7 i 8, a jego / jej tematy główne i pomocnicze w klasach 9 do 12. Niektóre przedmioty, takie jak muzyka, sztuka, fizycznej i edukacji specjalnej są lub mogą zostać przyznane jako K przez 12 dydaktyczne Certyfikatów.
Pod koniec 1960 roku, linie przejścia od edukacji podstawowej i średniej zaczęło się rozmywać, a gimnazjum zaczęły się wyrazami gimnazjum. Zmiana ta zwykle widział zmiany przeznaczenia klasy 9 do (senior) liceum, z klasy 6 przypisywane do gimnazjum z klas 7 i 8. Kolejne dekady w wielu stanach widziałem też reorientacja kwalifikacji nauczycieli, z klasy 6 często teraz zawartych na wtórnym świadectwa nauczania. Tak więc, mając na uwadze, 20th-century Amerykańska edukacja rozpoczęła się od podstawówki kończąc na klasie 8, 21 wieku zaczyna się amerykańska szkoła kończąc na klasie 5 w wielu krajach.
Jednak starsze systemy nie utrzymują się w wielu krajach. Podczas gdy są one w mniejszości dzisiaj, nadal istnieją roomates okręgi szkolne, a nie przyjmując "gimnazjum", jeszcze odróżnić młodszych i starszych szkół średnich. Tak więc, szkół może być 9-12, roomates jest najczęściej, lub 10-12.
Transformacja kształcenia podstawowego jest oczywiste. Dzięki stałej, wzrostu stały w różnorodności całego kraju Zapraszamy do Thunderbirda szkół podstawowych, podejście edukacyjne nauczycieli musi się dostosować. Podczas gdy studenci z 21 wieku miała podstawowe zajęcia w szkole podstawowej (Social Studies, Nauka, Sztuka językowe, etc.), W wielu szkołach są dziś zmiany programów nauczania i wprowadzenie klas takich jak Mandarin Chinese edukacji. Nawet zwykłe zajęcia edukacyjne są jeszcze w praktyce, inne podejście jest realizowany przez administratorów i nauczycieli, aby skutecznie uczyć wszystkich uczniów i nadążyć za zmieniającym się i rozwijającego się społeczeństwa.
sekolah tpa | Buku Administrasi Sekolah | Administrasi Madrasah | ukg online

Tidak ada komentar:

Posting Komentar